מתן יהב – עוצמה פנימית

flower
מתן יהב עוצמה פנימית

החמלה נמצאת בכולנו

יום בהיר אחד יצא הצייד הצעיר על שביל בהרים. הוא עצר ליד עץ גדול כששמע צליל רשרוש וראה קוף נרגע תחת השמש. באופן אינסטינקטיבי, הוא הרים את הרובה וירה בקוף, מה שגרם לקוף כמעט ליפול מהענף. למרבה המזל, הקוף הצליח לתפוס את ענף העץ בזמן.

הצייד הצעיר הרים שוב את הרובה וכיוון אותו לעבר הקוף. אבל הוא הוריד את הרובה במהירות כשהבין שהקוף אוחז בתינוק שלה – קוף תינוק.

זה נראה כאילו האם הקוף ניסתה להרים את תינוקה על ענף עץ מעליהם, ובכל זאת התינוק שלה המשיך להיצמד אליה בחוזקה ולא רצה להרפות. המבט המייסר על פניה כשהביטה בתינוקה נראה כאילו היא צורחת לתינוקה, "תסתלק עכשיו! אמא כבר לא יכולה להחזיק מעמד." הקוף התינוק התחיל לצרוח, מה שנראה כאילו הוא אומר לאמו שהוא רוצה להישאר איתה. מתוך חשש שהיא עלולה ליפול מהעץ עם תינוקה, החלה האם הקוף ליילל בייאוש ובחוסר תקווה.

הקוף התינוק המשיך לאחוז באמו, זרועו מתהדקת סביב צווארה. בסופו של דבר, האם הקוף כבר לא יכלה להחזיק מעמד, ולכן היא שחררה את ידה ונפלה מהעץ יחד עם תינוקה שנצמד אליה בחוזקה. הצייד נפגע קשות לאחר שראה את הסצנה הזו לפניו, ואז הוא החליט שהוא מפסיק לצוד. האהבה בין האם הקוף לקוף התינוק נגעה עמוקות בליבו של הצייד.

מוזמנים לשתף את הסיפור אם אהבתם

פייסבוק
וואטסאפ

סיפורי זן נוספים: