מתן יהב – עוצמה פנימית

flower
מתן יהב עוצמה פנימית

איך להתמודד עם התקף חרדה בדרך טבעית

התקף חרדה הוא נושא כאוב ולפעמים גם מפתיע, ביום בהיר אחד חיינו משתנים ופתאום עלינו לדאוג מהחרדה המפחידה. במאמר זה אכנס לעומק בשביל לעזור לך להשתחרר מהתקפי החרדה ולצאת לחיים חדשים.
התקף חרדה הוא נושא כאוב ולפעמים גם מפתיע, ביום בהיר אחד חיינו משתנים ופתאום עלינו לדאוג מהחרדה המפחידה. במאמר זה אכנס לעומק בשביל לעזור לך להשתחרר מהתקפי החרדה ולצאת לחיים חדשים.
תוכן העיניינים
תוכן העיניינים

מה זה התקף חרדה?

התקף חרדה הוא מקרה שבו המוח מתרגם חוויות חיצוניות כמסוכנות למרות היותן חוויות שלא אמורות לסכן את החיים שלנו. המחשבות מדמיינות סיטואציה מסוכנת מאוד, המחשבות בטוחות שיש סכנה לחיינו במקום שבו לא אמורה להיות סכנה לחיינו. הגוף נכנס לפאניקה חזקה ועזה.

הליכה על גשר, עלייה על מטוס, דיבור מול המון אנשים הן חוויות שהמון אנשים חווים חרדה מולם ולפעמים אפילו התקף חרדה. התקף חרדה יכול להגיע גם מקריסה תחת לחץ של מבחנים או ציפיות שאנחנו מציבים לעצמינו ולא מצליחים לעמוד בהם.

התקף-חרדה-תסמינים

התקפי חרדה יכולים להתחיל הרבה פעמים מחוויה טראומתית אחת אשר מובילה למחשבות שלנו להסיק מסכנה לגבי כל החוויות הדומות. אם חווינו חוויות של פגיעה בילדות, המוח מיד יקשר בין חוויות העבר לחוויות ההווה במטרה להגן עלינו מהסכנה.

ההבדל בין התקף חרדה לחרדה כללית היא שהמוח קורס תחת הסכנה האפשרית ומכניס את כל הגוף למצב של Fight or flight, כל הגוף יוצא מאיזון ונכנס בתגובה לכך לפאניקה בגלל שהמחשבות והמוח משדרים לגוף שאנחנו נמצאים בסיטואציה מסכנת חיים.

מהם התסמינים של התקף חרדה

התקף פאניקה הוא תחושה של חרדה פתאומית וחזקה מאוד.

להתקפי פאניקה יכולים להיות גם תסמינים פיזיים, כולל רעידות, חוסר התמצאות בשטח, בחילה, דפיקות לב מהירות ולא סדירות, יובש בפה, קוצר נשימה, הזעה וסחרחורת.

התסמינים של התקף פאניקה אינם מסוכנים, אך יכולים להיות מפחידים מאוד באותו הרגע. הם יכולים לגרום לך להרגיש כאילו אתה מקבל התקף לב, או שאתה הולך להתמוטט או אפילו למות.

מה זה התקף חרדה

כמה זמן נמשך התקף חרדה?

רוב התקפי הפאניקה נמשכים בין חמש דקות לחצי שעה.

איך מזהים התקף חרדה? איך מרגיש התקף חרדה?

בפעם הראשונה שנחטוף התקף חרדה זה אולי יהיה מסתורי ולא נדע לתרגם את זה, אחר לאחר שנקרא על סיפורים של אנשים אחרים ועל התסמינים נוכל לחבר מהר מאוד ולדעת האם החוויה המפחידה שחווינו הינה באמת התקף חרדה.

חוויות התקף החרדה משתנה מאדם לאדם, אך לכולן יש את המרכיב הדומה שבו יש שינוי פיזי מאוד מובהק, שינוי פיזי שמוביל ללחץ מאוד מאוד חזק, בשביל לדעת איך זה מרגיש הבאתי דוגמאות מכמה אנשים שמדברים על התקפי החרדה שלהם:

זה מרגיש כאילו אני הולך למות..

רוב חיי סבלתי מהתקפי חרדה. זה מרגיש, מחוסר מונח טוב יותר, כאילו אני הולך למות. אני לא יכול לנשום, הלב שלי דופק ואני רועד, בקושי יכול לעמוד. המוח שלי דוהר, מנסה ליצור מחשבה מגובשת אבל רק מוצא עוד כאב. אני מושיט יד, מנסה לאחוז במשהו שיגרום לזה להיעלם.

מעולם לא הצלחתי למצוא משהו. ההתקפים פשוט ישככו, לאחר זמן מה. החלק הגרוע ביותר בהתקפים היא העובדה שהם יכולים להיות מופעלים על ידי כל דבר. טריקת דלת עלולה לגרום להתקף חרדה לקרוע אותי מבפנים החוצה.

אמנם אין לי אותם לעתים קרובות כמו שהייתי צעיר יותר, אבל זה שינה אותי. הפכתי מבן אדם בעל ביטחון עצמי לפחדן שרועד בפינה. עכשיו, ההשפעות עדיין שם, אבל אני עובד על עצמי. אני דואג הרבה, אפילו מדברים קטנים, וזה גורם לי ללחץ מיותר.

אני לא אדם מאוד שמח בגלל הדברים האלה, בין היתר, אבל אני שורד. כל יום הוא צעד קטן קדימה בכיוון הנכון, ואני לא יכול לתת לדאגה או ללחץ הזה, אפילו לדיכאון שלי לעכב אותי. אבל הרבה יותר קל להסתדר בלי להרגיש שהלב שלי מנסה לרצוח אותי.

התמודדות עם התקף חרדה

בהתחלה רק פחד…

בהתחלה אני מרגיש פחד. רק זמזום עדין ומעצבן בחלק האחורי של המוח שלי. פתאום אני לא יכול להתמקד בשום דבר אחר. למה אני כל כך מפחד? למה זה קורה לי? ואז, הפחד הופך לתחושה אדומה לוהטת, הוא שורף, והוא מתפשט במורד הצוואר שלי, סביב הצוואר, עמוק לתוך החזה, רק אוחז ולוחץ אותי.

קשה לנשום עכשיו. אני הרבה יותר מפחד ממה שפחדתי לפני כמה רגעים. אני לא מצליח לנשום. אני מתחיל להזיע. הראייה שלי הולכת ומטשטשת. אני הולך להתעלף? הו, אלוהים, איבדתי שליטה. אני הולך למות ממש כאן. מה לעזאזל, מה לעזאזל, מה לעזאזל.

איך מרגיש התקף חרדה

אני דואג מהחרדה שלי יותר מאשר הדאגה מהסיטואציה עצמה.

לאחרונה פיתחתי חרדה זמן קצר לאחר הפריסה השנייה שלי בצבא.

לא היה לי מושג מה זה, ואני עדיין לא יודע אם זה חרדה או לא.

בעיקרון, אם מכניסים אותי למצב שיש הרבה אנשים סביבי, ואני לא עומד או זז, (פגישות, מסתפר, עומד בגיבוש) אני מקבל סחרחורת, כאילו אני עומד למות. אני רואה שחור, הלב שלי דוהר, ואני מקבל פרפרים בבטן עד כדי כך שזה מרגיש כאילו אני הולך להקיא. שלא לדבר על הידיים והזרועות שלי שמגרדות כי הן מזיעות כל כך הרבה.

אני מטופל עכשיו בתרופה שעוזרת קצת, אבל ההתקפי חרדה מתחילות לאט לאט לחזור.

איך זה משפיע על החיים שלי?

אני דואג לפגישות. אני דואג מהחרדה שלי יותר מאשר הדאגה מהסיטואציה עצמה.

במקום לחשוב "אוי נהדר, אני חייב לתת מצגת, אני מקווה שאצליח!"

זה "אוי נהדר, אני חייב להציג מצגת, אני מקווה שלא אקבל התקף פאניקה טיפשי"

בכל הסיפורים ניתן לראות חיבור עמוק בין התקפי החרדה לדרך שבה החיים שלנו משתנים. ברגע שההתקפי חרדה נכנסים לחיים שלנו אנחנו מאבדים את הכיף שבלחיות, את הכיף שבלצאת לעולם ולפגוש אנשים, את הכיף שבלחיות חיים חופשיים.

איך להתמודד עם התקף חרדה?

עד כה דיברנו על התקפי החרדה מהמקום של זיהוי והבנה של התכונות והתסמינים שלהם. אך לדעת מהו התקף חרדה לא ישחרר אותנו מהתקף החרדה ומאמר זה נועד לא רק בשביל לתאר מהו התקף חרדה אלא בשביל לעזור לך להשתחרר מההתקפים בתבונה ובחכמה.

בדרכי ההתמודדות עם התקפי חרדה יש דרכים מידיות ויש דרכים כלליות. הדרכים הכלליות יביאו לשינוי ההכרחי לסיום של התקפי החרדה מהשורש והדרכים המידיות יביאו לרגיעה של התקף החרדה לאחר שאנחנו כבר נכנסו לאחד.

מי שרוצה לחלק על החלק הזה ולעבור לטכניקות מידיות להרגעת התקף חרדה מוזמן ללחוץ פה.

איך להתמודד עם התקף חרדה

אנחנו נדבר על שני הדרכים, אך אשמח להתחיל מהדרך הכללית, כי היא הקריטית ביותר והיא מכילה בה את הטיפול האמתי בהתקפי החרדה, אנחנו לא רוצים רק לדעת להרגיע התקף שאנחנו כבר נמצאים בתוכו, אנחנו רוצים להבין את השורש להתקפי החרדה ולהשתחרר מין היסוד.

בשביל להשתחרר מהתקפי חרדה אנחנו חייבים להבין את המקור לחרדה. חרדה הוא זה המוביל להתקף חרדה, ללא חרדה, התקף חרדה לא יכול להגיע.

אז השאלה שהייתי שואל את עצמי כאדם שחווה התקף חרדה היא מהם הגורמים לחרדה הכללית שאני חווה?

היחס בין המחשבות לרגשות

כמובן שיש מגוון גורמים והשאלה היא לא שאלה של ניתוח אלא שאלה שמעירה בנו את הסקרנות להסתכל פנימה ולהבין את עצמינו לעומק, להבין את כל מה שקורה בתוכנו לא רק מבחינה מחשבתית, אלא גם מבחינה רגשית, פיזית ו"רוחנית".

הרבה מאתנו לא שואלים את עצמינו את השאלות החשובות בכל הקשור לחיים שלנו, והשאלות החשובות מתייחסות לעולם הפנימי, לדרך חיים שלנו, להשפעה של הפעולות היום יומיות ושל התרגום שלנו לחוויות הללו.

בשביל להבין את המקור לחרדה יהיה עלינו להבין את היחסים שבין המחשבות לרגשות. אצל אנשים שחווים חרדה יש יחסים פנימיים "לא מאוזנים" בין המחשבות לרגשות.

איך להשתחרר מהתקף חרדה

בעקבות חוויות שליליות בעבר המחשבה יוצרת פיצול פנימי בין מה שנקרא לו "החושב" ל"מחשבה/רגש". החושב הוא תוצר של פחד, הוא נועד להגן עלינו מסכנות, לו אכפת רק מהגנה עלינו, הוא תוצר של פחד מהמוות ופחד מנטישה.

יש לו כמובן מקום להיות, לכל אדם יש את החושב אך במקרים של אנשים אשר חווים חרדה והתקפי חרדה הוא התחזק עקב נסיבות חיים והרצון להגן יתר על המידה.

השוטר הפנימי – "החושב"

החושב הופך להיות כמו שוטר פנימי אשר מנסה בכל כוחו לעצור אותנו מלחיות את החיים כי הוא מפחד מהמוות, שנפגע, שנחווה תחושה כואבת כמו שחווינו בעבר.

הוא משתמש בטקטיקות הפחדה, על ידי חרדה הוא משתיק את החלקים בנו שרוצים להיות חופשיים משליטתו. וכל עוד הוא מנהל אותנו ויש הזדהות עם החלק הזה אז לא יהיה ניתן להשתחרר מהתקפי החרדה.

החושב שנמצא כל הזמן בתוך ראשנו יוצר חוסר איזון נפשי תמידי על ידי הפחד שהוא משליט בבית הפנימי שלנו, על ידי פחדים על העתיד, אשמה וביקורת עצמית על העבר ותחושה כללית שמשהו לא בסדר בי ושאני צריך להיות משהו שאני לא.

החושב מגביל את תנועת הרגשות ואת התנועה הטבעית של המחשבות הטבעיות. החרדה שהוא מייצר בתוכנו נועדה לשמור עלינו, נועדה להביא לביטחון אך במקום להביא לביטחון הוא מביא לחוסר ביטחון.

מה גורם להתקף חרדה

החושב הפנימי שמשמיע את קולנו בתוך הראש שלנו, מעלה הבזקים של חוויות רעות מהעבר משליך את ההבזקים על העתיד ומחזק את חוויית הפחד הפנימית, ההשלכה הזאת יוצרת שיתוק ורעד אין סופיים במערכת העצבים שלנו.

המרדף שלנו אחר ביטחון פסיכולוגי

במרדף הבלתי מפסק שלנו אחר ביטחון פסיכולוגי הדבר היחיד שאנחנו מוצאים הוא חוסר ביטחון, אנחנו מחפשים ביטחון פסיכולוגי, מצב שבו אנחנו יכולים להרגיש שהכל בסדר, אך אנחנו פשוט משתמשים בכלי הלא נכון למציאת הביטחון הפנימי.

אנחנו עד כה חיפשנו את התשובות לכל הבעיות שלנו במחשבות, על ידי שיחות פנימיות וויכוחים אנחנו מוצאים את עצמינו שבויים בעולם המחשבות, מנותקים לחלוטין מהגוף והרגשות שלנו.

מה לעשות עם התקף חרדה

הניתוק שנוצר בנו בין המחשבות לגוף ולרגש מוביל לחיזוק התקפי החרדה, בגלל שאנחנו משקיעים את כל האנרגיה שלנו במחשבות ובעיקר בדמות החושב בחיפוש אחר ביטחון אנחנו מוצאים את עצמינו מחזקים את התקפי החרדה והחרדה הכללית.

בשביל ללמוד איך להשתחרר מהחרדה הכללית והתקפי החרדה נצטרך ללמוד מהי אהבה, ואיך להחזיר את האהבה העצמית שלנו. איך להתחבר בחזרה למקור המרפא שנמצא בגוף וברגשות.

בשביל לעשות את זה נצטרך ללמוד איך לסיים את היחס הביקורתי שלנו כלפי המחשבות, הגוף והרגשות. עד כה השתמשנו במגוון טכניקות ביקורתיות ושיפוטיות אשר חיזקו את החרדה:

  1. הדחקה: על ידי הדחקת המחשבות והרגשות ניסינו ליצור סיטואציה שבה לא נחווה יותר התקף חרדה או חרדה כללית.
  2. חשיבה חיובית: על ידי חשיבה חיובית ניסינו להדחיק ולשלוט בעולם הפנימי שלנו, אך במקום ליצור שלווה והרמוניה יצרנו מלחמה ושליטה.
  3. שכחה: על ידי הניסיון לשכוח, ניסינו ליצור חוויה פנימית נעימה וטובה, אך זה לא עבד וככל שניסינו לשכוח מהפחדים שלנו כך הם גדלו וחזרו.
  4. בריחה: על ידי בריחה לתענוגות רגעיים וחוויות "משכרות" אנחנו מקווים למצוא מפלט מהחרדה והתקפי החרדה, אך זה לא עבד ורק חיזק את התקף החרדה.
  5. שכנוע עצמי: על ידי שיטות שכנוע עצמי קיווינו לשכנע את עצמינו לצאת מהתקפי החרדה אך במקום זאת מצאנו את עצמינו מתווכחים ומפסידים במשחק השכנועים.
  6. שליטה עצמית: חשבנו שעל ידי שליטה במחשבות וברגשות נוכל להחזיר את השלווה הביתה, אך במקום זאת אנחנו מקבלים התקפי חרדה בחוזקה כפולה במרד כנגד השליטה.

כל הטכניקות הללו שהמחשבות והחושב בעיקר יצר, לא עבדו בשבילנו, ולא רק שהן לא עבדו, הן חיזקו את החרדה והן יוצרות עוד ועד התקפי חרדה, רק לאחר שנראה את כל הטקטיקות הללו ונבין את כך שהן יוצרות עוד ועוד חרדה נוכל להתחיל ללכת בדרך שמשחררת מהתקפי החרדה.

אם תשימו לב לטכניקות של החושב, תוכלו לראות שהוא מתנהג כמו הורה ביקורתי ושתלטן, אף אחד לא אוהב הורה ביקורתי ושתלטן ואנחנו חיים עם אחד כזה בתוך ראשנו.

כל הביקורתיות הפנימית הזאת והשאלות שעולות בנו יוצרות בנו חרדה נוספת ומחזקות בנו את דמות החושב המפוחד. כל עוד ניתן אנרגיה לחושב על ידי מאמץ אנחנו נראה אותו מתחזק וגדל וגם את החרדה כמובן שמחוברת עליו בצורה ישירה.

התקפי חרדה

בשביל להשתחרר מהתקפי החרדה יהיה עלינו ללכת בדרך אחרת לגמרי, יהיה עלינו ללמוד איך ליצור קשר אוהב עם הרגשות והגוף, להבין את הצרכים האמתיים שלנו, להביו את הרצונות האמתיים שלנו.

נשמע אולי לא פרקטי ולא מובן, מה זה אומר ליצור קשר ישיר עם הגוף והרגשות? מה זה אומר להבין את הצרכים שנמצאים ברגשות ובגוף? כרגע זה נדמה לא מובן, לאחר שנים של ניתוק מהחלקים העמוקים והחשובים הללו.

אך החיבור הזה הוא פשוט והוא לא דורש מאמץ מיוחד הוא דורש שנהיה עדינים עם עצמינו, שנהיה ערניים, סקרניים ואוהבים לכל מה שקורה בנו. על ידי כך שנשאר סקרנים וערניים, האהבה לעצמינו תחזור.

על ידי כך שנבין שאנחנו מחזקים את החרדה על ידי הטקטיקות המחשבתיות נוכל להתחיל לשחרר מהטקטיקות המחשבתיות ולחזור לנוח בגוף, ולתת לרגשות ולמחשבות הטבעיות לנוע בצורה חופשית. ברגע שיש תנועה חופשית פנימית, ריפוי פנימי של פחדים מגיע, ונוכל להסתכל מחדש על כל מה שיצר בנו התקפי חרדה ושיתוק פנימי.

אהבה ערנית לגוף ולרגשות היא המפתח לשחרור מהתקפי חרדה, ולכן ככל שנחזק את החושב על ידי ניסיונות להבין, לשנות או לשלוט בו לא נוכל לתת תשומת לב ראויה ואוהבת לגוף ולרגשות, אשר צריכות את זה בשביל להשתחרר מהחרדה.

אני מרחיב עוד על היחס הפנימי הראוי לשחרור מהתקפי חרדה במאמר: איך עושים מדיטציה? מדיטציה זה הדבר הכי טבעי ופשוט!

איך להרגיע התקף חרדה?

החלק הקודם נועד בשביל לתת לנו ריפוי שורשי מהתקפי החרדה, בחלק זה אנחנו נדבר על טכניקות פשוטות שיכולות לעזור לנו ברגע האמת:

טכניקות להתמודדות עם התקף חרדה

איך להתמודד עם התקף חרדה במיידי? 5 טכניקות פשוטות שעובדות מניסיון.

כיווץ

שב על כיסא ותכווץ כל שריר בגוף שלךl חזק ככל שאתה יכול, עצור את נשימתך ואז שחרר. עשה זאת שלוש עד חמש פעמים.

תשומת לב

שים את היד שלך על משהו מוצק.
ספור חמישה דברים שאתה יכול לראות.
ספור ארבעה דברים שאתה יכול לשמוע.
ספור שלושה דברים שאתה יכול להריח.
ספור שני דברים שאתה יכול לגעת בהם.
שים לב לטעם בפה.
קום ועשה זאת שוב בחדר אחר.

סריקה של הגוף

עצום את העיניים, שב בנוחות (אך לא להירדם), ושים לב לכל איבר בגוף בנפרד.
תתחיל עם בהונות, ואז הקרסוליים, השוקיים, עד לראשי. עשה כמה חלקי גוף שאתה רוצה, הקפד להתמקד אך ורק בחלק אחד בכל פעם. איך הם מרגישים, כל כאב, כל התחושות. לאחר פרק זמן מסוים אתה מכיר בתחושה של חלק הגוף הזה, ומקבל את זה.

נשימות עמוקות

חבק את הברכיים וקח נשימות עמוקות וסדירות עד שאתה מרגיש יותר יציב.

נשימות 4 – 5 – 6

שב בנוחות ונשום פנימה בספירה עד 4, החזק את האוויר בפנים 5 שניות ותנשוף את האוויר החוצה למשך 6 שניות, עשה זאת עד שאתה מרגיש יציב.

התקף חרדה טיפול טבעי

התקף חרדה מגיע כתוצאה מחוסר הבנה, קבלה ואהבה עצמית ולכן טיפול טבעי רגשי והוליסטי יכול לעזור ולהציל אותנו מהתקפי החרדה והחרדה הכללית מהשורש.

על ידי טיפול טבעי נוכל ללמוד על עצמינו לעומק, להבין איך להתייחס לעצמינו בדרך בריאה אשר מביאה לסיום הפחדים, נוכל ללמוד איך לתת שתשומת לב נבונה למחשבות, לגוף ולרגשות ועל ידי ההסתכלות הנבונה ביחד עם המטפל הנכון נוכל לחוות שחרור מהחרדות ולצאת לדרך חדשה.

ככל שנבין את עצמינו יותר, ככל שנאהב ונהיה מחוברים לעצמינו יותר, כך המחשבות המפחידות והתגובות הפיזיות הקשות יהפכו לסיפור ישן. בתהליך הטיפול טבעי אנחנו לומדים על כל החלקים שלנו, מנקים את משקעי העבר, האשמה והביקורת העצמית ומפתחים ביטחון עצמי אשר אינו תלוי באחר.

טיפול טבעי בהתקף חרדה

בטיפול טבעי איכותי המטפל והמטופל עובדים יחד בשביל ללמוד על כל הגורמים לחרדה ולהתקף החרדה. הם צעד אחר צעד לומדים יחס פנימי חדש והמטופל מתעורר לדרך חדשה שבה האו רואה את החיים בחיוביות, באיזון והוא בשלום עם עצמו ואחרים.

כל עוד אנחנו לא לומדים להקשיב לעצמינו לעומק, כל עוד אנחנו לא לומדים איך לתת יחס לחלקים העמוקים ביותר שבנו, כל עוד אנחנו לא לומדים להיות כנים עם עצמינו, יהיה לנו לא קל להשתחרר מהחרדה וליצור מציאות חדשה.

המטפל נותן לנו את האפשרות לנקות את הפחדים מהשורש על ידי שיחות, טכניקות, הקשבה סימפטית ושאלות נבונות. ממפגש למפגש המטופל לומד על עצמו ומשתחרר מפחדים וחרדות.

ממפגש למפגש המטופל מגיע יותר קל ונבון, יותר טבעי ופשוט, יותר רגוע ומאושר. הכוח של טיפול טבעי איכותי לא ניתן לתפישה, השינוי שהוא מביא לחיים הוא כל כך עמוק שגם אם המטופל ירצה לחוות חרדה הוא לא יוכל. מוזמנים לקרוא עוד על טיפול הוליסטי רגשי להתקף חרדה.

התקף חרדה טיפול עצמי

כמובן שניתן לעשות זאת גם לבד, זה יותר קשה וכנראה ייקח יותר זהמן אך זה אפשרי, על ידי למידה עצמית, על ידי טכניקות מדידטיביות, על ידי חיפוש עצמי מחודש, יהיה ניתן גם לבד להשתחרר מהפחדים.

התקף החרדה בנוי על חוסר הבנה עצמית, ואין צורך באף מטפל בשביל ללמוד על עצמי, בשביל להתחבר לגוף ולרגשות, בשביל לפנות זמן להיות לבד, בשביל ללמוד על עצמי. אך תהליך זה דורש כנות עצמית גדולה וסקרנות לגבי כל מה שקיים בחיי.

אשמח לשמוע מה אתה חושב על המאמר בתגובות, האם חסרים פרטים? האם משהו לא מובן? אשמח גם לשמוע שיתופים ושאלות שעולות בך, מקווה שהמאמר יעזור לך להבין את המקור להתקפי החרדה ויביא אותך לשחרור עמוק מהתקפי החרדה.

מאמרים נוספים על חרדה:

איך להתגבר על חרדה? טיפול בחרדה ללא תרופות

האם ניתן להשתחרר מהחרדה התמידית? מהו המקור לחרדה? למה אני חווה חרדה? במאמר זה ננסה ביחד

איך להתמודד עם חרדה חברתית בדרך טבעית ופשוטה?

איך להתמודד עם חרדה חברתית בצורה פשוטה וטבעית? איך להבין את הסיבות

איך להוריד ולהרגיע לחץ נפשי?

איך להוריד לחץ? איך להרגיע לחץ נפשי? מהן דרכי ההתמודדות עם לחץ? האם יש דרך להשתחרר

איך מתגברים על חרדה: שאלות ותשובות

איך אני יכול להבין את החרדה שאני חווה ולהשתחרר ממנה? במאמר הזה הכניס שאלות ושיתופים של

טיפול בחרדה – איך מטפלים בחרדה?

טיפול בחרדה, מהי הדרך לטפל בחרדה? איך משתחררים מחרדה ללא מאמץ מיותר ובדרך טבעית ופשוטה? האם אפשר
טיפול הוליסטי לשחרור מחרדה

אני שמח שהמאמר עזר לך. אם את/ה רוצה עזרה אמתית שתחסוך לך המון זמן וכאב ותיתן לך את הכלים להשתחרר מהחרדה אחת ולתמיד,

את/ה מוזמן/ת להגיע לטיפול בקליניקה בתל אביב או לפגישה בזום. אנחנו ביחד נלך צעד אחר צעד לשחרור מהחרדה ונצא לדרך חדשה.

על ידי שיטת טיפול הוליסטית הנקראת "טרילותרפיה" אשר עזרה לעשרות אלפי אנשים ברחבי העולם יהיה ניתן להשתחרר מהחרדה מהשורש.

מוזמנים לשתף את המאמר אם אהבתם או התחברתם.
פייסבוק
וואטסאפ
אשמח לשמוע מה אתם חושבים על המאמר בתגובות.