מתן יהב – עוצמה פנימית

flower
מתן יהב עוצמה פנימית

איך להתמודד עם מחשבות טורדניות מיניות אחת ולתמיד

איך ניתן להשתחרר ממחשבות טורדניות מיניות? למה מלכתחילה אני חווה מחשבות פולשניות מיניות? איך להפסיק לפחד ממחשבות טורדניות מיניות? יש סוף לפחד והחרדה.
איך ניתן להשתחרר ממחשבות טורדניות מיניות? למה מלכתחילה אני חווה מחשבות פולשניות מיניות? איך להפסיק לפחד ממחשבות טורדניות מיניות? יש סוף לפחד והחרדה.
תוכן העיניינים
תוכן העיניינים

מחשבות טורדניות מיניות יכולות להרוס לנו את החיים. הן מגיעות לחיינו ללא הזמנה ומתחילות להטריד ולפלוש לרגעים הקטנים ביותר. איך ניתן להשתחרר ממחשבות מיניות טורדניות בצורה פשוטה וטבעית?

סוגים ותסמינים של מחשבות פולשניות מיניות OCD

  • פחד שאני פדופיל או הופך לפדופיל POCD
  • פחד ממשיכה מינית לבעלי חיים
  • פחד ממשיכה מינית לאחים, הורים או קרובי משפחה אחרים
  • פחד שאני אהיה תוקפני או אלים במהלך יחסי מין
  • פחד מאיבוד שליטה והתנהגות מינית שתפגע באחרים
  • טקסים מנטליים שמטרתם להפסיק מחשבות מיניות לא רצויות
  • ניתוח יתר של מחשבות מיניות
  • ניסיון לכפות מחשבות מיניות מקובלות לתודעה או סקירה מנטלית של מפגשים מיניים מהעבר
  • מחשבות טורדניות אצל ילדים

מהו המקור למחשבות טורדניות מיניות? חרדה וחוסר תשומת לב

בשביל להשתחרר ממחשבות טורדניות מיניות אנחנו צריכים להבין את המקור של כל המחשבות הטורדניות. המקור הוא מקור רגשי. כאב רגשי, חרדה ולחץ נפשיים הם המקור הראשי למחשבות טורדניות מיניות.

טראומות וחוויות רגשיות כואבות ומודחקות מביאות ללחץ והדחקה. המחשבות הטורדניות המיניות מגיעות כתגובה ללחץ וחרדה שנמצאים ברקע, כאב רגשי לא פתור והדחקה וריחוק מעצמנו.

כל המחשבות הטורדניות מגיעות מאותה הסיבה והרצון שלהן הוא להביא לשינוי אשר יפסיק את הריחוק העצמי וההדחקה של הרגשות. בשביל להבין את המחשבות הטורדניות לעומק ממליץ להיכנס למאמר השלם בנוגע למחשבות טורדניות.

מחשבות טורדניות מתחזקות בזמנים של לחץ או מתחילות בזמנים של לחץ. ולכן יש להבין את כל החיים שלנו בשביל להשתחרר ממחשבות טורדניות מיניות, יהיה עלינו להבין את המקור ללחץ הנפשי שלנו בצורה אינטליגנטית.

כל עוד לא נסתכל לעומק על העולם הנפשי בצורה הוליסטית לא נוכל להשתחרר מהמחשבות הטורדניות המיניות.

מחשבות מיניות לא ראויות

המחשבות הטורדניות המיניות יוצרות בנו פחד עמוק שאולי המחשבות שעולות בנו מראות על הרצון האמתי שלנו. חשוב מאוד להבין שאין זה המקרה, והמחשבות שלנו לא מעידות על הרצונות האמתיים שלנו.

בן אדם שנמשך למישהו ומרגיש משיכה ורצון אמתי מרגיש ריגוש, חשק, תחושות נעימות וטובות. בן אדם שחווה מחשבה טורדנית מינית חווה חרדה, לחץ, חלחלה וגועל כשהמחשבה עולה בראשו.

לכן כשהשאלה עולה האם זהו הרצון האמתי שלי? אז כנראה שזה לא הרצון האמתי שלך, אין צורך לנתח את זה לעומק, זה די פשוט אם אנחנו מסתכלים על זה בצורה הזאת.

לפעמים אנחנו שופטים מחשבות מסוימות כמחשבות מיניות לא ראויות, אך לא תמיד זה נכון, לא כל דבר שאנחנו חושבים שהוא לא ראוי הוא באמת לא ראוי, השאלה האם אנחנו נפגע במישהו אחר או בעצמינו? אז נדע אם זה ראוי או לא.

מחשבות פולשניות מיניות

שיתוף אנונימי מחשבות טורדניות מיניות

ראיתי בטעות סרטון פורנו של ילדים, דיווחתי על הסרטון אבל אחרי שראיתי את הסרטון התחלתי להרגיש כעס, בושה, אשמה ופחד שאני פדופיל.

יש לי מחשבות כמו, "מה אם אני פדופיל?", "האם אני אוהב ילדים", כשאני גולל באינטרנט ורואה תמונות של ילדים אני מתחיל לחשוש "האם אני נדלק על הילד הזה?" דברים כאלה עולים בי, אמרתי לאמא שלי והתחלתי להרגיש פחות אשמה על המחשבות.

אבל אז התחלתי לחשוב "אם אני לא מרגיש אשמה ומתבייש בזה האם זה אומר שאני רוצה את המחשבות האלה?", "האם אני חש חשק במחשבות האלה בסתר ", "אהבתי את המחשבות האלה", "מה אם אני משקר לעצמי ואני אוהב את המחשבות האלה?" ועוד..

אני חייב להגיד לעצמי שאני לא פדופיל והמחשבות החודרניות, מגיעות כל כמה דקות, אם הן לא מגיעות אני חייב לעשות בדיקות כדי לוודא שאני לא פדופיל, איך אני גורם למחשבות האלה להפסיק? אני מפחד שאם אמשיך לחשוב על המחשבות האלה אהפוך לפדופיל.

מחשבות טורדניות מעלות בנו את הפחד שאולי אנחנו הולכים לבצע פעולות מיניות שמגעילות אותנו והולכות עמוק כנגד ההסתכלות המוסרית שלנו את החיים.

ואז שאלות מפחידות עולות כמו" האם זה נכון? אני כנראה אוהב את זה, אני חייב להפסיק לחשוב על זה או שאני אעשה את זה! מה אם אני באמת …..

ברגע שאנחנו נכנסים ללופ הזה, אנחנו מחפשים אישור, על ידי המחשבות וההיגיון, שאנחנו לא באמת רוצים את זה. אך החיפוש הזה מוביל לעוד ועוד התעסקות ואובססיה סביב הנושא.

והמחשבות כל הזמן מחפשות אישור שאנחנו לא באמת נמשכים ולא באמת רוצים לעשות את מה שהמחשבות שלנו אומרות, אך בגלל שאנחנו כל כך מנסים להשיג ביטחון שזה לא נכון ולא אמתי לגבינו אנחנו נהיים אובססיביים לנושא.

אנחנו רוצים אישור סופי שאנחנו לא פדופילים, שאנחנו לא נמשכים למין שלנו, שאנחנו לא נמשכים לחיות, שאנחנו לא נמשכים לבן משפחה שלנו ועוד..

המרדף אחרי האישור שהמחשבה לא נכונה הוא מלא בחרדה, לחץ, אשמה וכאב. כל עוד נמשיך לחפש אחר האישור תמיד נמצא את עצמינו סובלים ולחוצים, כל עוד ננסה לעצור את המחשבות או לפתור את המחשבות על ידי עוד מחשבות אנחנו נחווה חרדה עמוקה.

התגובה המינית באזור איבר המין אינה מקושרת לרצונות האמתיים שלך

המון פעמים מחשבות טורדניות מיניות מתחילות לאחר מקרה בו חווינו תחושה של סטימולציה באזור איבר המין במקרה אשר אינו מיני בכלל כמו מגע עם ילד או חיה או סתם צפייה של סרטון או מקרה שאינו מתאים בכלל לפי המחשבות שלנו ואינו אמור לגרום לנו להימשך או להרגיש מיניים לגביו.

התחושה המינית הזאת גורמת לנו לשאול את עצמינו אם אנחנו נמשכים לדבר הזה שקרה במקרה הזה, אנחנו מתחילים לפחד שיש קשר בין התחושה הזאת לרצון שלנו ושאולי אנחנו באמת נמשכים לחוויה הזאת.

אנחנו חייבים להבין שאין לנו שליטה בתחושות שמגיעות עלינו ובזמנים שהן מגיעות אלינו, אך אם נתרגם את התחושה למחשבה של מה זה אומר עליי? אז אנחנו נתחיל להיכנס לאובססיה ולפחד.

שום תחושה לא אומרת עלייך שום דבר, שום מחשבה לא אומרת עלייך שום דבר, אין למחשבה או לתחושה דרך להגדיר אותך, אתה הרבה יותר עמוק משניהם, אין צורך להילחם בהם.

כשאתה נלחם בהם אתה נותן להם עוד ועוד תשומת לב, וככל שאתה נותן להם יותר תשומת לב כך הם גדלים. כל עוד אנחנו חושבים שהמחשבות הן פולשניות ושאנחנו צריכים להילחם בהן אז אנחנו נכנסים למלחמה, אם לא נלחם אין מלחמה.

אתה לא בוחר את המחשבות שלך – אך שים לב שאתה לא מחזק את המחשבות שלך

שיתוף אנונימי מחשבות טורדניות מיניות

הכל היה בסדר ואז צפיתי בסרטון על עובדות מטרידות ואחד מהם היה על הקריקטורה הזו ואיך האנשים שעבדו עליה ציירו כמה ציורים מאוד מאוד לא הולמים של יחסי מין בתוך המשפחה.

ומשום מה זה עורר את המחשבות האלה… כאילו אני גם עושה את זה… זה נורא. אני מרגישה בחילה בבטן מלחשוב על זה אבל המחשבות שלי חוזרות ואומרות שאני רוצה לפעול לפי זה ושבסופו של דבר אאבד שליטה ואעשה את כל הדברים הלא מתאימים והלא הולמים האלה עם בן המשפחה הזה.

העניין הוא שיש לי מערכת יחסים מאוד מאושרת וטובה עם בן המשפחה הזה והמחשבות האלה הורסות אותה. זה גורם לי לפחד להתקרב לאדם הזה עכשיו. ואני מרגישה כל כך הרבה בושה… והעניין הוא שאני בדרך כלל הולכת לאדם הזה לנחמה והרגעה כשה-OCD שלי מתחזק.

אני מעדיפה להתאבד מאשר לתת לזה לקרות אבל אני כל כך מפחדת, מה אם המחשבות שלי נכונות אבל אני פשוט בהכחשה או מדכאת את זה כי אני יודעת שזה לא בסדר?

המחשבות שלי אומרות 'את כל כך קרובה אליו זה אומר שאת נמשכת לאדם הזה בצורה הזאת' וזה משגע אותי. אני לא רוצה שום דבר מזה, אבל מה אם אני באמת בהכחשה? אני מרגיש כל כך כבדה, אני לא יודעת מה לעשות… בבקשה תעזרו לי.

איך אנחנו מחזקים את המחשבות שלנו:

  1. כשאנחנו מנסים להפסיק לחשוב
  2. כשאנחנו מנסים לשנות את החשיבה
  3. כשאנחנו מנסים חושבים שהמחשבות שלנו מסוכנות
  4. כשאנחנו מנסים להדחיק מחשבות
  5. כשאנחנו חושבים שהמחשבות אומרות עלינו משהו
  6. כשאנחנו מנסים לנסות לפתור את הבעיה (היא לא באמת קיימת)
  7. כשאנחנו מרגישים אשמים לגבי המחשבות

אחד הדברים הבסיסיים שאנחנו חייבים להבין לגבי מחשבות טורדניות הן שככל שאנחנו מנסים לנצח אותם כך הם מנצחים אותנו, כל ניסיון להדחיק, להילחם, להתעלם או לברוח יובילו לחיזוק של המחשבות הטורדניות.

ולכן אנחנו חייבים לעצור עם השיטות האלה ולהבין שהן לא עובדות. כל עוד אנחנו חושבים שאנחנו יכולים לפתור את המחשבות האלה על ידי כל אחת מהשיטות הללו, אנחנו נתקרב לכישלון.

חשיבה חיובית לא תעזור, דמיון מודרך כנגד המחשבה הטורדנית לא תעזור, הניסיון לפתור את הבעיה על ידי טקסים ועל ידי פתרונות חיצוניים לא תעזור גם היא.

יש להבין שכל עוד אנחנו מאמינים למחשבות כאמתיות או כנכונות, אנחנו נחווה אותן בעוצמה גדולה יותר וניפול לבור עמוק שבו אנחנו מפחדים מעצמינו ושונאים את עצמינו.

רק ברגע שאנחנו מבינים שלכל המחשבות הטורדניות גורם רגשי, אז יהיה אפשר ללכת לכיוון הנכון ולהשתחרר מהמחשבות הטורדניות.

אל תלחם במחשבות: סרטון לשחרור מהמלחמה במחשבות

הסכנה שבאינטרנט ואוננות – סרטים כחולים ומיניים

לא לכל המחשבות הטורדניות המיניות יש קשר לסרטים כחולים ואוננות, אני יודע את זה. אך יש לזה השפעה מאוד שלילית על אדם שחווה מחשבות טורדניות ואנחנו לא רוצים לחזק את המחשבות על ידי הסרטים וההתנהגות המינית המופרזת.

בחברה שלנו היום יש אובססיה למין וזה בטח לא עוזר שמין זה היצר הכי עמוק של הביולוגיה שלנו. קשה מאוד להשתחרר מהאובססיה לסרטונים, לתמונות ולשחרור המיני שמגיע באורגזמה.

אך אם אנחנו מעוניינים להשתחרר מהמחשבות הטורדניות המיוניות נהיה חייבים ליצור קשר יותר בריא למיניות בכללי בחיים שלנו. ונהיה חייבים להרגיע את כמות וסוג הפעילות המינית שלנו בשביל להשתחרר מהאובססיה.

לסרטים כחולים ואוננות יכולות להיות השפעה מחזקת על המחשבות הטורדניות המיניות שלנו וזה הדבר האחרון שאנחנו רוצים לחוות. אז אם אנחנו מהאנשים שלא יכולים להפסיק לצפות בסרטים ולא יכולים להפסיק לאונן, אולי הגיע הזמן למצוא איזון וליצור מערכת יחסים בריאה יותר עם המיניות שלנו.

לפעמים כשאנחנו חיים באובססיה למין ולשחרור המיני זה יכול להתערבב לנו עם המקומות הלא נכונים במצבי לחץ וחרדה.

איך להשתחרר מהתמכרות למין ולפורנו? טיפול בהתמכרות למין

טיפול לשחרור מחשבות פולשניות מיניות

טיפול למחשבות טורדניות מיניות הוא טיפול הוליסטי אשר מסתכל על כל הגורמים הנלווים והבסיסיים שמובילים למחשבות הללו, ללא חדירה לעומק הבעיה על ידי הסתכלות על הגוף והרגש לא נוכל להשתחרר מהמחשבות הטורדניות.

בשביל להשתחרר ממחשבות טורדניות נהיה חייבים להסתכל על כל החיים שלנו, על ההרגלים, על ההסתכלויות, על האמונות והפעולות היום יומית שלנו. כל עוד לא נלמד לצפות בכנות בחיים שלנו לא נוכל להשתחרר מהחוויה הכבדה שנקראת מחשבות טורדניות מיניות.

תשומת הלב שלנו תעבור לגוף ולרגש, ותשתחרר מהאובססיה לעולם המחשבה. זוהי תהיה ההתחלה של תובנה עמוקה ולבסוף שחרור עמוק ושורשי ממחשבות טורדניות מיניות.

אשאיר אתכם עם עוד מאמרים שיעזרו לכם להשתחרר מהמחשבות הטורדניות על ידי הבנה הוליסטית ועמוקה.

טיפול בחרדה – איך מטפלים בחרדה?

מה זה מדיטציה? ואיך עושים מדיטציה? המדריך המלא

איך בונים ביטחון עצמי אמתי?

מאמרים נוספים על מחשבות טורדניות:

איך מטפלים בOCD? טיפול שורשי ועמוק

מהי הדרך היעילה ביותר לטיפול בOCD?אשמח במאמר זה לשתף את הדרך שמצאתי לשחרור מOCD

איך להשתחרר ממחשבות טורדניות ולחיות ללא פחד מיותר

מהי הדרך הטובה ביותר להתמודד עם מחשבות טורדניות? מה הן מחשבות טורדניות? אולי לנסות לשכוח? אולי לנסות חשיבה חיובית? מהי הדרך הנכונה ביותר? במאמר הבא

איך מטפלים בOCD ומשתחררים מהעבדות

איך מטפלים בOCD מהשורש? למה אני חווה OCD? מהו הטיפול המעמיק והאיכותי ביותר לOCD? האם אפשר

איך להתמודד עם מחשבות שליליות ללא מאמץ ובקלות

למה אני חווה מחשבות שליליות? איך להתמודד עם מחשבות שליליות? מה אפשר לעשות עם מחשבות

האם מחשבות טורדניות עוברות לבד?

האם מחשבות טורדניות עוברות? מה הקשר בין התקף חרדה למחשבות טורדניות? איך להעלים מחשבות

ocd סיפורים אישיים וטיפול באו סי די

או סי די מביא סבל רב לחיים שלנו, המון כאב וצער. בלבול גדול עולה בנו בעקבות המחשבות שמראות לנו מציאות מדומה אך
מוזמנים לשתף את המאמר אם אהבתם או התחברתם.
פייסבוק
וואטסאפ
טיפול הוליסטי לשחרור מחשבות טורדניות

אני שמח שהמאמר עזר לך. אם את/ה רוצה עזרה אמתית שתחסוך לך המון זמן וכאב ותיתן לך את הכלים להשתחרר מהמחשבות הטורדניות אחת ולתמיד,

את/ה מוזמן/ת להגיע לטיפול בקליניקה בתל אביב או לפגישה בזום. אנחנו ביחד נלך צעד אחר צעד לשחרור מהמחשבות הטורדניות ונצא לדרך חדשה.

על ידי שיטת טיפול הוליסטית הנקראת "טרילותרפיה" אשר עזרה לעשרות אלפי אנשים ברחבי העולם יהיה ניתן להשתחרר מהמחשבות הטורדניות מהשורש.

אשמח לשמוע מה אתם חושבים על המאמר בתגובות.

טיפול הוליסטי בOCD

אם את/ה מרגיש/ה שנמאס לך להילחם במחשבות ושהגיע הזמן להשתחרר מהחרדה, את/ה מוזמן/ת להשאיר את פרטייך ואחזור אלייך עוד היום עם פרטים לגבי טיפול הוליסטי בOCD.