מתן יהב – עוצמה פנימית

flower
מתן יהב עוצמה פנימית

איך מטפלים בOCD ומשתחררים מהעבדות

איך מטפלים בOCD מהשורש? למה אני חווה OCD? מהו הטיפול המעמיק והאיכותי ביותר לOCD? האם אפשר להתמודד לבד עם OCD? מאמר מעמיק על טיפול בOCD.
איך מטפלים בOCD מהשורש? למה אני חווה OCD? מהו הטיפול המעמיק והאיכותי ביותר לOCD? האם אפשר להתמודד לבד עם OCD? מאמר מעמיק על טיפול בOCD.
תוכן העיניינים
תוכן העיניינים

בתקופה האחרונה בעולם המודרני יש עלייה משמעותית בכמות האנשים אשר חווים מחשבות טורדניות פולשניות או OCD באנגלית. אנחנו בתקופה שמלאה בחרדה ולחץ והמון אנשים לא עומדים בלחץ ומוצאים שיטות וטקסים בשביל להימנע מהלחץ והחרדה שיושבים עמוק בפנים.

אם הגעת למאמר הזה אני מאמין שהבנת שהOCD לא הולך לשום מקום ושאתה מבין שהטקסים והבריחות מהלחץ, המחשבות והחרדה לא עובדים, יש צורך במציאת המקור והשורש של הocd, טיפול ראוי והוליסטי.

ללא טיפול הוליסטי ושורשי לא נוכל להשתחרר מהocd ולהחזיר לעצמנו את החיים לידיים.
במאמר הזה לא אדבר על כל מה שקשור במחשבות טורדניות וocd, אנסה להתמקד בשיטות הטיפול השונות, יש לי מגוון מאמרים באתר בהקשר למחשבות טורדניות.

לחץ פה לכל המאמרים על מחשבות טורדניות.

ocd מחשבות טורדניות

OCD הוא ניסיון בריחה מחרדה ולחץ, זה הסיכום הקצר לocd, זו דרך שהמצאנו בשביל להתחמק מתחושות של לחץ וחרדה, על ידי יצירת סיבות ותוצאות, על ידי טקסים והרגלים שאיתם אנחנו מנסים לסיים עם החרדה.

איך לחזק את הOCD – מה לא לעשות במקרה של OCD

OCD

שיתוף אישי – OCD – התקף חרדה

יש לי התקף פאניקה קשה עכשיו! אני לא יכולה לחשוב כמו שצריך! מאז השימוש בקרם הסטרואידים שאני יודעת על תופעות הלוואי המסוכנות שלו, ה-OCD זיהום שלי זינק!

עכשיו אני מפחדת לגעת שוב בדברים שלי כי אחרי שאני מורחת את הקרם, אני לא שוטפת ידיים ואני נוגעת בכל דבר, זיהמתי הכל ואם אני אגע בהם, אני אשים את הקרם עליו זה הולך לתת לי תופעות לוואי בעתיד….. בבקשה תעזרו לי, אני לא מצליחה להירגע.

לפני שאנחנו מתחילים בשיטות הטיפול בOCD הייתי שמח שנעבור על כל ההרגלים שמחזקים את הOCD ויוצרים היקשרות גדולה יותר לטקסים והרגלים שליליים.

התמודדות עם ocd

המילה התמודדות יוצרת מיד קונוטציה שלילית והרצון להילחם או לעשות משהו עם הOCD. זו טעות גדולה בדרך לשחרור מOCD, ללא הבנה שהOCD מקורו בלחץ וחרדה לא נוכל להשתחרר ממנה.

כל עוד ננסה להתמודד עם המחשבות על ידי עוד מחשבות מצבנו רק ידרדר. ולכן אני ממליץ להסתכל מחדש על הOCD ולהבין שהמקור שלו הוא לא מחשבתי אלא רגשי ופיזי וכל עוד לא נבין את לעומק אנחנו נמשיך להתמודד ולהילחם עם המחשבות.

איך להיפטר מocd

אחת מהשאלות הגדולות הן איך להיפטר ממנו, ושוב אנחנו יכולים לראות את המחשבה שהOCD זו מחלה או ווירוס שתוקף אותנו, כל עוד אנחנו מסתכלים עליו כווירוס או מחלה אנחנו לא יכולים להשתחרר ממנו.

הOCD הוא רק סימפטום של בעיה עמוקה יותר, הבעיה העמוקה יותר היא הדחקה עצמית ופחד מהרגשות שלנו. רק ברגע שנבין את הדרך שבה אנחנו מתנהלים מול הרגשות והמחשבות, נוכל להשתחרר מהOCD.

הOCD הוא רק המוגלה של הפצע, אנחנו פשוט לא מוכנים לתת תשומת לב לפצע ולכן יש מוגלה, עד שלא ניתן תשומת לב לפצע הרגשי הOCD ימשיך לחיות בתוכנו, ולכן השאלה הזאת היא לא טובה ולא מועילה לטיפול בOCD.

שיתוף אישי – OCD – שלמות ההבנה

במקום פשוט להתעלם ממחשבה חודרנית, אני מרגיש צורך עז לנתח אותה לגמרי ולחשוב ולחשוב ולחשוב עליה מכל זווית אפשרית או לנמק את עצמי לגביה.

זה לא קורה לי רק עם מחשבות חודרניות – לפעמים אם אני צופה בתוכנית, אם אני לא מבין דמות או את המניעים שלה או משהו אני אתחיל לנסות לחשוב על כל מה שהם אומרים ועושים מכל זווית אפשרית,

עד לנקודה שבה אני אפסיק לשים לב לתוכנית וזה מרגיש שאני לא יכול ליהנות ממה שקורה בלי להבין את הדמות במלואה קודם. זה קורה גם לאחרים?

חיפוש אחר ביטחון פסיכולוגי

החיפוש אחר ביטחון פסיכולוגי הוא זה שמוביל אותנו לOCD. מה הכוונה בביטחון פסיכולוגי? ביטחון פסיכולוגי הוא רצון שלנו לא לחוות כאב רגשי , נפשי וגופני. הרצון שלנו להתחמק ולהדחיק רגשות כמו לחץ, חרדה, עצב, אשמה, בושה, דיכאון ועוד..

אנחנו חושבים שהתחושות האלה הן מסוכנות לקיום שלנו בגלל שהן לא נעימות, ולכן אנחנו מחליטים להתמודד איתן על ידי טקסים, בריחות, הרגלים והתמכרויות.

רק ברגע שנבין שאין דבר כזה ביטחון פסיכולוגי נוכל להשתחרר מהOCD. ברגע שנראה שהתחושות השליליות הן מנגנון חכם שקורא לנו לשינוי תודעתי עמוק, אז נוכל להשתחרר מהOCD.

מה אם זה אומר עליי משהו?

אחד מהגורמים העיקריים לחיזוק הOCD הוא הרעיון שמחשבה מסוימת אומרת עליי משהו ובונה את מי שאני באמת. לדוגמא: אם אני חושב על לרצוח את אמא שלי, אז זה מה שאני באמת רוצה, וזה מראה עליי שאני בן אדם רע, ושאני צריך להתבייש בעצמי.

ואז אני נכנס ללחץ וחרדה שאולי אני באמת אעשה את זה, אז אני מתחיל לחפש שיטות בריחה וטקסים בשביל להתחמק מהתחושה שאני אולי רוצה לרצוח אותה, שאני אשם ושאני לא בן אדם טוב.

בשביל להשתחרר מהOCD יש להבין שאין לשום מחשבה משמעות, ושום מחשבה לא אומרת עלינו משהו, מחשבות הן רק מראה של הרגשות, כל עוד לא נלמד להתייחס בצורה שונה לרגשות, המחשבות ימשיכו להציג מראות לא נעימים.

וזה הגיוני, כי כל עוד לא יהיו סממנים שמשהו לא עובד כמו שצריך במערכת, לא נדע שאנחנו צריכים להביא שינוי. אם ברכב שלנו לא תהיה נורה אדומה שמשהו לא עובד כמו שצריך במנוע לא נדע לעצור בצד בזמן.

המחשבות הפולשניות הן לא יותר מנורה אדומה ברכב שאומרת לנו לעצור בצד ולבדוק לעומק מה קורה בתוכנו בשביל להביא לשינוי תודעתי ורגשי עמוק.

שיתוף אישי OCD – חייב לספור עד 4

אני חייב לספור כל דבר שאני עושה עד 4, אני ממש סופר כל מה שאני עושה, מצעדים ועד פתיחה וסגירה של דברים וזה מוציא אותי מדעתי.

אני פשוט לא יודע איך לעצור את עצמי מלספור. זה מרגיש בלתי אפשרי לעצור את זה. למישהו יש עצה או שעבר משהו דומה?

מה זה אומר?

אחת הסכנות הגדולות בהתמודדות עם OCD היא האובססיה למחשבה מסוימת ולפירוש שלה. כל עוד אנחנו מסתכלים על המחשבה הזאת כמשהו אמתי, שיש למחשבה הזאת משמעות יותר גדולה, ושהיא מנסה להגיד לי משהו, אנחנו נכנס ללופ שבו לא נפתור את הגורם האמתי למחשבה.

הOCD הוא חכם, כי הוא מנגנון הבהלה, המנגנון מנסה להביא אותנו לשינוי תודעתי אך אנחנו לרוב לא מבינים את המסר ובמקום להגיב על ידי תובנה והסתכלות עמוקה אנחנו מתחילים לנתח באובססיה עמוקה את המחשבה הספציפית והמשמעות שלה.

אנחנו מתחילים לנסות לפתור את המחשבה ולגרום לה להשתנות, על ידי פעולות חיצוניות ועל ידי ניתוח והגיון. כל זה לא עוזר, כי אנחנו מחזקים את החלק במוח שמנתח וגם מלחיץ.

כל עוד ננסה לנתח את המחשבות על ידי עוד מחשבות אנחנו נחזק את הOCD, כל המחשבות הטורדניות הן רק תוצאה של מצב רגשי, גופני, תודעתי לא מאוזן ולכן עלינו לעבוד בחכמה עם המחשבות הטורדניות.

אם נחשוב על רכב שנדלקת בו נורה אדומה. אנחנו מיד מבינים שיש עלינו לעצור בצד ולטפל בבעיה, אנחנו לא מנסים למחוק את הנורה האדומה, אנחנו לא מנסים לכבות את הנורה האדומה ואנחנו לא מנסים להתווכח אתה ולנתח אותה.

אנחנו מבינים שיש סיבה יותר עמוקה לנורה האדומה, ולכן אנחנו לא מתעסקים בכלל עם הנורה האדומה, אנחנו מתעסקים בבעיה האמתית שנמצאת במנוע.

במקום להתעסק במחשבה (הנורה האדומה) יש עלינו להתעסק בגוף, ברגשות ובנפש (המנוע).

ocd טיפול תרופתי

טיפול תרופתי בOCD יכול לעבוד, אך הוא אינו שורשי ולכן אני לא ממליץ לקפוץ ישר לתרופות. טיפול תרופתי בOCD יכול ליצור תחושה שהכל בסדר, וליצור אשליה שפתרנו את הבעיה, אך זה אינו נכון.

תרופות נגד OCD הן כמו משככי כאבים, מרגיש נעים לזמן מה, אך בטווח הארוך אנחנו נהיה חייבים לטפל בכאב על ידי טיפול עמוק יותר ולא רק לשכך את הכאב.

שיתוף אישי OCD

בכל פעם שאני מביא ביד, אני כמובן שוטף ידיים אבל אז אני גם שוטף את ידיות הדלת שלי כי נגעתי בהם בזמן היציאה מהחדר שלי.

גם הטלפון שלי מרגיש מלוכלך. אני חושב שהמיטה שלי תמיד מלוכלכת אז בכל פעם שאני יורד מהמיטה אני שוטף ידיים. אני גם שוטף חלק מהכיור כמו הברזים והכיור עליו הוא נמצא.

זה התחיל בקיץ כשהבאתי ביד ואז ניקיתי אותו אבל לא שטפתי ידיים, התחלתי לשחק משחקים ונגעתי בחלק ממדף הספרים שלי שהיה עליו ספר מהספרייה.

התחרפנתי ושטפתי את הידיים ואת המדף. במשך חודשים אני שוטף ידיים שוב ושוב אם אני מרגיש שנגעתי במשהו שקשור לזרע. שמתי את 2 ספרי הספרייה במגירה שלי לפני שבוע. קניתי כרטיס יום הולדת יחד עם כרטיס מתנה של 50 דולר לחבר.

הנחתי אותו על גבי השולחן בחדר שלי שבמגירה יש את הספרים. זה מלוכלך? האם כדאי לי לקנות כרטיס מתנה אחר? אני בן 16 אז אני לא יכול להרשות לעצמי לא לאכול בבית הספר ואני לא רוצה, כי התכוונתי להשתמש בכסף שלי לקומיקס. אני לא יודע מה לעשות.

טיפול ocd

עכשיו הגענו לחלק החיובי שבו נדבר על כמה שיטות לטיפול בOCD על ידי דרכי עבודה מעולם התרפיה והפסיכולוגיה המודרנית. כמובן שאני לא יכול להמליץ על שיטה אחת או אחרת, לכל בן אדם יש שיטה שמתאימה לו אישית.

על ידי מעבר על כל השיטות אולי נוכל להתחיל להבין את המכניקה של המיינד ולהשתחרר על ידי התובנה האישית שלנו מהמחשבות הטורדניות. ocd דורש מאתנו להביא שינוי, לא נוכל להמשיך להתנהל באותה הדרך שבה התנהלנו כל החיים שלנו מול הרגשות והמחשבות.

איך מטפלים ב ocd

יש מגוון של שיטות לטיפול בOCD, לכל אדם יש את הדרך המתאימה ביותר לו בכל מה שקשור בOCD. הטיפול בOCD הוא פשוט אך לא תמיד מהיר, במקרים מסוימים הוא יכול לקחת חודש ולפעמים יכול להגיע גם לכמה שנים.

אורך הטיפול תלוי מאוד בבחירת השיטה הנכונה ובעבודה מעמיקה ורצינית מצד המטופל והמטפל. אם המטפל לא מצליח להבין את השורש והמקור של הOCD עם המטופל אז לא משנה כמה הם יעבדו קשה הOCD לא ישתחרר מהשורש.

אך גם אם המטפל הבין את מקור הOCD, זה לא בהכרח אומר שהמטופל יהיה מספיק אמיץ ורציני לגבי התהליך. יש המון גורמים שמשפיעים על טווח הטיפול.

הדבר הכי חשוב הוא ההבנה העמוקה של המקור השורשי לOCD ושחרורו מהעומק. לא על ידי הדחקת הסימפטומים המטופל יהיה משוחרר, רק על ידי טיפול ראוי ומעמיק, ולמידה עצמית כנה.

ocd טיפול טבעי

הטיפול בOCD הינו טיפול טבעי, אין עלינו לקפוץ ישר על תרופות וכלים חיצוניים. על ידי טיפול טבעי ומעמיק המטופל משתחרר מהOCD צעד אחר צדע וחוזר לטבע האמתי שלו.

טיפול טבעי מכיל בו כמה חלקים וכמה שלבים. הטיפול כולל שחרור אמונות ישנות ותפיסות מגבילות, הבנה של המבנה הפסיכולוגי-נפשי, שחרור פחד פנימי והדחקה פנימית, הבנה עצמית, חשיפה הדרגתית לגורמים שמובילים לחרדה ולחץ, צפייה והבנה על ידי מיינדפולנס מדיטציה ומודעות, שימוש בתרגילי נשימה ושיטות הוליסטיות גופניות.

יש מגוון כלים שבהם ניתן להשתמש אך צריך לעשות זאת בחכמה, בשביל לא להפוך את התהליך לקשה ומעייף שלא לצורך. תהליך איכותי אמור להיות מאתגר במידה מסוימת אך לא במידה יתרה.

מטפל טוב ידע להבין את התכונות של המטופל ולהתאים לו את השיטות הטבעיות החכמות ביותר לשחרור מOCD.

שיתוף אישי OCD – מדיטציה הצילה אותי.

למרות העובדה שזה הולך להיות עינוי לרובכם לקרוא את זה, אני באמת סקרן לגבי החוויות שלכם עם ocd ומדיטציה.

כל הסיפור מתחיל ב-2017 כשנפרדתי מהחברה הראשונה שלי. המוח שלי בחר באסטרטגיה לסובב את אותו הנרטיב בראש שלי עד שהוא יתרוקן מרגשות ויהפוך למנטרות ריקות.

ביליתי שעות בשירותים וחשבתי באובססיביות על הדברים שעברו ועל הדברים שרציתי להאמין בהם. שמתי לב שהחשיבה על מנטרות מסוימות הפכה לסוג של "גלולה" עבורי וממש התמכרתי.

פחדתי שאם לא אחזור על המנטרות האלה בראשי, אני לא אראה את המצב בבירור. לא סמכתי על האינטואיציות שלי אז אם לא "בדקתי" את ההצהרות האלה בראש שלי, הייתי בטוח שדעתי לגבי המצב לא נכונה והייתי צריך לבדוק בחדרים האלה בראש שלי שוב ושוב .

ברור שההרגל הזה גרם לי לראות את המצב פחות ופחות בבהירות. "ככל שאתה מפחד יותר ממשהו, הסיכוי שהוא יתפוס אותך גבוה יותר" ואני כל כך פחדתי להחמיץ נקודה כלשהי או לא לחשוב נכון וזה גרם לי להכניס את המחשבות שלי למנטרות וליצור מציאות מזויפת דרך חשיבה מלאת תקווה.

מאז 2017 המוח שלי בחר באסטרטגיה הגרועה הזו כמה פעמים, אבל המדיטציה ​​לימדה אותי להתבונן במחשבות שלי והצלחתי הרבה יותר, למרות ההתנגדות לצלול במחשבות האלה.

כבני אדם עלינו להודות בפני עצמנו שאין לנו סיכוי לראות 100% ברור וככל שנתאמץ יותר להגיע לשם כך נראה דברים פחות ברורים.

המדיטציה גרמה לי לקבל את אי הודאות והרגילה אותי לא לצלול לכל מחשבותיי. אני כל כך מודה למדיטציה.

חשיפה הדרגתית

חשיפה הדרגתית תינתן למטופל שחווה את האוסידי על ידי טריגרים מסוימים. הטריגר יכול להיות רגשי, פיזי או מחשבתי. על ידי הבנה של הטריגר שגורם לאדם לחרדה ואז לטקסים או מחשבות בלתי פוסקות אנחנו יכולים צעד אחר צעד ליצור תכנית עבודה פשוטה שתעזור לשחרר את האחיזה בטקס.

על ידי מודעות עמוקה לרצון שלנו להתחמק, להדחיק ולפתור את עצמינו מהמחשבה או התחושה אנחנו מתחילים תהליך הדרגתי של יציאה מההרגל הישן ובדרך לומדים על עצמינו ועל כל מה שמוביל ומחזק את החרדה והמחשבות שלנו.

חשיפה הדרגתית יכולה להיות פיזית או בדמיון, בכל מקרה נשתמש בכל אמצעי אפשרי בשביל לעזור לך להשתחרר מהOCD ולא רק מהטריגר שמפעיל אותו.
אנחנו רוצים להשתחרר מהמקור ולא רק מאחד מהגורמים.

מי שמבין את תהליך החשיבה יודע שאם נמנע מעצמנו טקס אחד, המחשבות ימצאו טקס אחר ולכן עלינו לרדת לשורש העניין ולשחרר את החרדה והמחשבות הטורדניות מהעומק.

תרפיה מבוססת מיינדפולנס

מיינדפולנס זה לא דבר חדש, אולי המילה היא טרנדית אך מיינדפולנס במקורה הוצגה כבר לפני שנים בזרם היוגה בהודו ואז גם בזרם הבודהיסטי והטאואיסטי.
מיינדפולנס כבר אלפי שנים עוזרת לאנשים להבין ולהשתחרר מעבדות למחשבות ולרגשות.

הבודהה דיבר על המיינד כעבד מצוין אך מאסטר כושל. הבודהה הבין שלא ניתן לסמוך על המחשבות שלו, אך להילחם איתן זה גם חסר תועלת, הוא הבין שיש ליצור דרך חיים אשר מביאה להתעוררות של האני האמתי שנמצא מעבר למחשבות ורגשות.

בעל הבית צריך להתעורר ורק על ידי צפייה ללא תגובה וצפייה ערנית תהיה האפשרות להתחמק מהעבדות למחשבות ולצאת לדרך חדשה שבה בעל הבית ערני והמחשבות והרגשות הן שם ככלי להגשמה עצמית ועזרה לעולם.

מיינדופלנס הוא תהליך של למידה מחדש, התהליך מלמד את האדם לצפות במה שקורה בתוכו ולא להגיב למה שקורה בתוכו על ידי מגוון שיטות תודעתיות שעוזרות לו בקלות לחיות ללא פחד מהמחשבות והרגשות.

מה זה מדיטציה? ואיך עושים מדיטציה? המדריך המלא

שיתוף אישי OCD – מדיטציה ונשימות

מחשבות חודרניות וחרדה יצרו את הלולאה הזו בראש שלי שהרגישה כאילו המוח שלי מתחמם יתר על המידה, מתוח ובלתי נסבל.

עשיתי 5-10 דקות (ובסופו של דבר יותר) של מדיטציית מיינדפולנס בבוקר (בדרך כלל מיד אחרי שהתעוררתי), זה היה הכי קל בבוקר כי המוח שלי עדיין לא התחיל להתחמם כמו במשך היום. זה באמת עזר להקל על היום,

ואז בערב (אחרי כל המחשבות החודרניות והחרדה שהצטברו בזמן העבודה) הייתי עושה 5-10 דקות של נשימה חלופית בנחיריים.

זה מה שאני מרגיש שעזר למוח שלי להתקרר הכי הרבה. אני לא בטוח למה, אבל זה באמת עבד בשבילי. הדבר החשוב ביותר שיש לזכור הוא שלוקח זמן לראות יתרונות אבל עקביות היא המפתח.

דבר אחרון שעזר לי היה לצאת לטיולים ולהאזין לגרסת האודיו של הספר 'כוחו של הרגע הזה'.

יש הרבה בספר הזה שאתה יכול לקחת או לעזוב, אבל זה היה פשוט מנחם לשמוע קול מרגיע באוזני שמזכיר לי שאני לא המחשבות שלי.

זה לקח הרבה מהכוח שהיו למחשבות הפולשניות עליי כל הזמן.

אני מקווה שמשהו כאן יעזור. אני מאחל לכם כל טוב!

טיפול רגשי והוליסטי – טרילותרפיה

טיפול רגשי והוליסטי כולל בו תרגילים גופניים ורוחניים שעוזרים לאדם ללא הבנתו האינטלקטואלית להשתחרר מאחיזת המחשבות בו. אחד הדברים הקשים לאדם עם מחשבות חזקות זה לשחרר אחיזה, הפחד שאם הוא לא בשליטה יקרה משהו נורא ואיום.

טיפול רגשי הוליסטי נותן לנו הזדמנות להפיל את קיר הפחד, ללא הבנתו המודעת של המטופל. לאחר התרגול הוא מבין את היופי של השחרור משליטה והוא רואה שאין צורך לנסות ולהתאמץ לשלוט במה שקורה בתוכו ומחוצה לו כי הכל משתנה כל הזמן, ואין לנו שליטה אמתית.

אך המילים שרשמתי פה לא יעזרו יש לחוות את השינוי העמוק שקורה בפנים לאחר התרגולים הרגשיים הוליסטיים, רק ככה יהיה ניתן להוכיח בצורה חייה את אמיתות החיים ולהשתחרר מהOCD על ידי הבנה עמוקה וחייה, לא רק הבנה מחשבתית, אלא שינוי עמוק, רגשי, אנרגטי, שינוי מלא.

מאחל לכולכם שתשתחררו מהOCD ותחיו חיים שלווה והרמוניה. תאמינו שזה אפשרי, באומץ ובחכמה אני בטוח שכולכם יכולים להשתחרר. אם יש שאלות אתם מוזמנים לפנות אליי בדף צור קשר למטה או בתגובות.

מאמרים נוספים על מחשבות טורדניות:

איך מטפלים בOCD? טיפול שורשי ועמוק

מהי הדרך היעילה ביותר לטיפול בOCD?אשמח במאמר זה לשתף את הדרך שמצאתי לשחרור מOCD

איך להשתחרר ממחשבות טורדניות ולחיות ללא פחד מיותר

מהי הדרך הטובה ביותר להתמודד עם מחשבות טורדניות? מה הן מחשבות טורדניות? אולי לנסות לשכוח? אולי לנסות חשיבה חיובית? מהי הדרך הנכונה ביותר? במאמר הבא

איך להתמודד עם מחשבות טורדניות מיניות אחת ולתמיד

איך ניתן להשתחרר ממחשבות טורדניות מיניות? למה מלכתחילה אני חווה מחשבות פולשניות מיניות? איך

איך להתמודד עם מחשבות שליליות ללא מאמץ ובקלות

למה אני חווה מחשבות שליליות? איך להתמודד עם מחשבות שליליות? מה אפשר לעשות עם מחשבות

האם מחשבות טורדניות עוברות לבד?

האם מחשבות טורדניות עוברות? מה הקשר בין התקף חרדה למחשבות טורדניות? איך להעלים מחשבות

ocd סיפורים אישיים וטיפול באו סי די

או סי די מביא סבל רב לחיים שלנו, המון כאב וצער. בלבול גדול עולה בנו בעקבות המחשבות שמראות לנו מציאות מדומה אך
מוזמנים לשתף את המאמר אם אהבתם או התחברתם.
פייסבוק
וואטסאפ
טיפול הוליסטי לשחרור מחשבות טורדניות

אני שמח שהמאמר עזר לך. אם את/ה רוצה עזרה אמתית שתחסוך לך המון זמן וכאב ותיתן לך את הכלים להשתחרר מהמחשבות הטורדניות אחת ולתמיד,

את/ה מוזמן/ת להגיע לטיפול בקליניקה בתל אביב או לפגישה בזום. אנחנו ביחד נלך צעד אחר צעד לשחרור מהמחשבות הטורדניות ונצא לדרך חדשה.

על ידי שיטת טיפול הוליסטית הנקראת "טרילותרפיה" אשר עזרה לעשרות אלפי אנשים ברחבי העולם יהיה ניתן להשתחרר מהמחשבות הטורדניות מהשורש.

אשמח לשמוע מה אתם חושבים על המאמר בתגובות.